Zpět do obchodu

Registrace

Reklamace a odstoupení

Tip: Před odesláním produktu na reklamaci nás neváhejte kontaktovat emailem, či telefonicky, abychom předešli zbytečným finančním nákladům.

Odstoupení od kupní smlouvy ZDE

Uplatnění práva z vadného plnění ZDE

 

Reklamační řád

  1. Všeobecná ustanovení
  2. Rozsah odpovědnosti za vady
  3. Lhůta k uplatnění práv z vadného plnění
  4. Nároky z odpovědnosti za vady
  5. Převzetí zboží
  6. Vystavení písemného potvrzení
  7. Způsob reklamace a jejího vyřízení
  8. Závěrečné ustanovení

 

  1. Všeobecná ustanovení

1.1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „zboží“), u něhož jsou ve lhůtě k uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „lhůta k uplatnění“) uplatňována práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“).

1.2. „Prodávajícím“ se rozumí internetový obchod www.autosedacky-trajler.cz společnosti TRAJLER s.r.o., sídlem Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9, adresou pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice, IČO: 04422228, DIČ: není plátce, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 247434.

1.3. „Kupující“ je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.

1.4. Požádá-li o to kupující, prodávající písemně potvrdí (dále jen „potvrzení“), v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají povinnosti prodávajícího v případě vadného plnění. Prodávající v potvrzení uvede i firmu, sídlo a identifikační údaj. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahující firmu, sídlo a identifikační údaj (dále jen „doklad“).

1.5. „Reklamací“ se rozumí oznámení zjištěné vady, kterou zjistí kupující a bez zbytečného odkladu tuto písemně oznámí prodávajícímu na adresu TRAJLER s.r.o., sídlem Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9, adresou pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice, e-mailem na adresu: trajlercz@gmail.com, telefonicky na telefonním čísle 774 510 926 nebo jinou formou, která obsahuje identifikaci kupujícího, zboží a popis vady.

1.6. Kupující pro reklamaci a veškerý písemný styk ohledně reklamací primárně použije adresu pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice.

  1. Rozsah odpovědnosti za vady

2.1. Odpovědnost za vady se vztahuje na vady zboží, které se vyskytnou ve lhůtě k uplatnění.

2.2. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží:

  • pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu,
  • pokud si kupující vadu sám způsobil,
  • pokud nebylo právo z vady uplatněno ve lhůtě k uplatnění,
  • při neodborné instalaci, opravách, úpravách nebo jiných neodborných zásazích,
  • při jakýchkoliv změnách v původních údajích v potvrzení provedených kupujícím,
  • při porušení ochranných nálepek či pečetí, pokud jimi výrobce výrobek opatřil,
  • při obsluze, užívání a zacházení se zbožím v rozporu s návodem, který přiložil výrobce,
  • při poškození zboží živelnou událostí.
  1. Lhůta k uplatnění práv z vadného plnění

3.1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců.

3.2. Lhůta k uplatnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

3.3. Konkrétní délka lhůty je u každého zboží uvedena v potvrzení.

3.4. Do délky lhůty k uplatnění se nepočítá doba od přijetí oprávněné reklamace až do doby, kdy je kupující povinen zboží si po vyřízení reklamace převzít.

  1. Nároky z odpovědnosti za vady

4.1. Kupujícímu v případě oprávněného uplatnění práv z vadného plnění náleží nároky vyplývající z Občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů.

4.2. Kupující má zejména právo:

  • i na dodání nové věci bez vad, nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 Občanského zákoníku, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené,
  • na výměnu součásti, pokud se vada týká pouze součástí věci,
  • na dodání nové věci, nebo výměnu součásti i případě odstranitelné vady, pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad,
  • na přiměřenou slevu, neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci,
  • na přiměřenou slevu i v případě, že prodávající kupujícímu nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jako i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné potíže.

4.3. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

  1. Převzetí zboží

5.1. Kupující přebírá od přepravní služby jen zásilky bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky nebo zjistí-li jakýkoliv rozdíl s dodacím listem, sepíše kupující s přepravní službou reklamační protokol nebo zboží nepřevezme.

5.2. Pokud po rozbalení zásilky kupující zjistí, že obsah byl přepravou poškozen, bez zbytečného odkladu vyrozumí prodávajícího, nejpozději však do jednoho pracovního dne, telefonicky na telefonní číslo 774 510 926, emailem na trajlercz@gmail.com nebo písemně na adresu TRAJLER s.r.o., sídlem Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9, provozovnou a adresou pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice.

  1. Vystavení písemného potvrzení

6.1. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení dle výše uvedeného čl. 1.4., nebylo-li toto vydáno již dříve.

6.2. Kupující žádá o vydání potvrzení až po ověření funkčnosti výrobku.

6.3. Je-li u výrobku přiložen originální formulář pro potvrzení vydaný výrobcem, kupující ho vyplní včetně výrobního čísla a data převzetí a odešle na adresu TRAJLER s.r.o., sídlem Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9, provozovnou a adresou pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice. Prodávající vzorový formulář potvrdí a zašle zpět kupujícímu.

6.4. Kupující bere na vědomí, že někteří výrobci nevydávají vzorový formulář k potvrzení a k uplatnění reklamace stačí doklad.

  1. Způsob reklamace a jejího vyřízení

7.1. Reklamace vyřizuje internetový obchod www.autosedacky-trajler.cz společnosti TRAJLER s.r.o., sídlem Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9, provozovnou a adresou pro doručování: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice prostřednictvím telefonu č. 774 510 926 nebo na emailové adrese trajlercz@gmail.com.

7.2. Po obdržení reklamace informuje prodávající kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, zejména kam má kupující vadné zboží doručit.

7.3. Kupující je povinen se prokázat zakoupením zboží u prodávající, a to především dokladem, a je-li to z povahy věci nutné, také potvrzením.

7.4. Je-li to z povahy věci potřebné, kupující zboží zašle v úplném stavu, a to včetně přiloženého návodu a ostatního příslušenství.

7.5. Kupující je povinen zajistit dostatečně bezpečný obal zboží vyhovující nárokům přepravy. Při nedostatečně chráněném zboží nemusí být reklamace uznána oprávněnou.

7.6. Po přijetí zboží k reklamaci bude kupující informován o nejvhodnější formě a podrobnostech reklamačního řízení.

7.7. Kupující bude informován prostřednictvím e-mailu, který slouží jako potvrzení o převzetí zboží k reklamaci. E-mail bude obsahovat popis závady, předpokládaný výsledek reklamace a přibližné datum vyřízení reklamace.

7.8. Prodávající bude kupujícího po vyřízení reklamace kontaktovat e-mailem. Kupující je oprávněn se o průběhu reklamace informovat, a to telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu trajlercz@gmail.com.

7.9. O vyřízení reklamace bude vystaven protokol, který bude přiložen ke zboží.

  1. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabyl účinnosti dne 23. 9. 2022.

Nedílnou součástí je „Vzorový formulář pro uplatnění reklamace“ vč. pokynů pro jeho vyplnění.

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete

reklamovat zboží v zákonné době).

 

Uplatnění reklamace

Adresát:

Internetový obchod: www.autosedacky-trajler.cz

Společnost: TRAJLER s.r.o.

Sídlem: Nehvizdská 954/7, Hloubětín, 198 00 Praha 9

Doručovací adresa: Rybářská 694, 788 13 Vikýřovice

IČO/DIČ: IČO: 04422228, DIČ: není plátce

E-mailová adresa: trajlercz@gmail.com

Telefonní číslo: +420 774 510 926

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne      jsem ve Vašem obchodě            vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).

Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ):

 

Preferuji vyřízení reklamace následujícím způsobem (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat):

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

Číslo objednávky:

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)

a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Email:

Telefon:

V (místo)
Dne

 

 (podpis)**

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
(**)Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl.
Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.

Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Zpět do obchodu